سالن آرایش اهواز
نوشته شده توسط : تیکا

* اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده در سالن آرایش اهواز تیکا

به طور معمول مش‌هایی که به وسیله کلاه انجام می‌شوند پخش‌تر و مش‌های به وسیله فویل منظم‌تر و نمایان‌تر است. البته این ‌روزها مش با فویل طرفداران بیشتری دارد چون درد، سختی و ناراحتی کمتری ایجاد می‌‌کند. همچنین آرایشگر نیز می‌‌تواند خط‌های مناسب‌تر، دقیق‌تر و قابل‌کنترل شده‌تری را روی مو انتخاب کند. در روش فویل، آرایشگر تکه‌های روشن را به دلخواه خودش و طبق سلیقه فرد انتخاب می‌‌کند ولی با کلاه نمی‌‌توان چنین کرد. البته باید گفت برای موهای خیلی کوتاه هنوز روش کلاه بهترین روش است.

انواع لایت‌ها چه تفاوتی با هم دارند؟

های‌لایت: در این روش تکه‌های مو را با کلاه مش یا فویل با رنگ تا ۳درجه یا با دکلره برای داشتن رنگ‌های خاص (قرمز، مسی، دودی،…) روشن می‌کنند.

لولایت: این کار عکس‌ های‌لایت بوده و در موهای بلوند تکه‌هایی را با رنگ (شماره ۳یا۴) تیره می‌کنند. در این روش مو باید ۱سانت رشد ریشه داشته باشد و در آن رنگ‌های گرم مثل طلایی یا شکلاتی استفاده می‌شود.

سان‌لایت: همان‌طور که می‌بینید این اصطلاح به بلوند کردن (دکلره کردن) بیضی بالای سر (از رستنگاه تا تاج سر) که پهنای آن بسته به سلیقه خاص شخص است، گفته می‌شود.

مون‌لایت: این کار عکس سان‌لایت است و تکه زیری مو بلوند شده و بیضی بالای سر تیره می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 8518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: