بهترین سالن زیبایی اهواز
نوشته شده توسط : تیکا

شینیون های مدرن و کلاسیک 2014 و انواع براشینگ با ماندگاری طولانی مدت در بهترین سالن زیبایی اهواز تیکا

 

https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/20065539_2007399452821864_5020951854335393792_n.jpg

شینیون چیست ؟ شینیون یا آپ دو به روشی گفته می شود که در آن موها جمع ٬ وبه روشهای مختلفی طراحی می شوند. یک شینیون تمیز و زیبا مستلزم یک براشینگ خوب وپوش درست می باشد که از طرفی هم٬یک براشینگ درست و مطلوب کار شینیون را ساده تر می کند.

نکته ای درباره شینیون : پیدا نبودن سنجاق هم بسیار مهم است ٬ این موضوع که ٬ به کار بردن سنجاق زیاد در شینیون آن را محکم تر نگه می دارد ٬ اشتباه است٬ باید با حداقل استفاده از سنجاق ٬ شینیونی زیبا و حرفه ای داشته باشیم. برای موهای کم پشت هم می توان از روشهای اضافه کردن مو ٬ استفاده از پروتز و… استفاده کرد  ٬ که به کار بردن آنها به کمی تجربه و ظرافت احتیاج دارد.

بیشتر درمورد شینیون مو بدانیم : مبحث دیگر در مورد شینیون استفاده از محصولات فرم دهنده هستند٬ مانند انواع ژل ها ٬ کرم های مو٬انواع اسپری های مو٬ چسب مو و… که هر کدام کار بخصوصی را انجام می دهند و برای هر قسمت و در هر شینیونی و همچنین جنس موها٬ بسته به تجربه فرد از این مواد استفاده می کنند.مرکز آموزش شینون

از طرفی خواسته مشتری هم در انتخاب موادی که ما در شینیون به کار می بریم تاثیر دارد. مثلا اگرفردی بعد از براشینگ نمی خواست موها یش محکم و سفت باشد ٬ باید از اسپری های خیلی ملایم که از چسبندگی کمی برخوردار هستند استفاده کرد که در حین اینکه٬ حالت مو براشینگ شده را حفظ کند از نرم و لخت بودن ان ساپورت کند.در بین انواع مختلف مدل دهنده ها اسپری مو طرفداران بیشتری دارد  ٬ به طوری که در رده محصولات مراقبت از مو بعد از شامپو  ٬ بیشترین فروش ٬از ان این محصول بوده است.





:: بازدید از این مطلب : 28381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: