آرایش عروس اهواز
نوشته شده توسط : تیکا

زمانی که روز عروسی فرا می رسد معمولا بزرگترین دغدغه برای عروس چگونگی آرایش موها و صورت او می باشد و باید گفت این که در نهایت مدل موها و آرایش و زیبایی عروس به چه صورت می شود بحث اصلی میان مهمانان مجلس عروسی می باشد. ما در اینجا 7 کار را که باید هر آرایشگری برای زیباتر کردن عروس خود انجام دهد را بیان کرده ایم که با توجه کردن به این نکات مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/20066960_110215972962728_3244076433181507584_n.jpg
آرایش عروس اهواز

 

بعد از آنکه درست کردن مدل موها به پایان می رسد آراستن موها با استفاده از گل های تازه مانند ارکیده ، گل رز و یاس و یا استفاده از انواع وسایل تزئینی بر روی آن کار بسیار جالبی می باشد. این کار باعث ایجاد جذابیت بیشتر در نگاه و زیبایی چهره و حتی مدل لباس عروس خواهد شد.

 

این روزها عروس ها ترجیح می دهند آرایش صورت آنها طوری انجام گیرد که برای یک مدت طولانی ثابت بماند و از بین نرود . بنابراین ، ما شما را با یک تکنیک آرایش جدید که شبیه به یک تاتو دائمی می باشد آشنا می کنیم. این روش که کاملا تخصصی می باشد کمک می کند تا برای طراحی ابرو ، چشم ورنگ لب  فقط از یک سوزن استریل استفاده کنید و سپس آرایش را به مانند ایجاد خال کوبی ادامه دهید. هنرمندان بزرگ آرایشگر در این روش از یک سوزن برای پر کردن رنگ یا افزایش حجم یک نقطه خاص از صورت استفاده می کنند . رژ لب به صورت دائم روی لب باقی می ماند و باید گفت همه چیز حتی رنگ ابرو و خط چشم هم تا مدت های طولانی که غیر قابل باور است از بین نخواهد رفت .





:: بازدید از این مطلب : 5890
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: