بهترین عروس سرای اهواز
نوشته شده توسط : تیکا

مدل موی عروس از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروس است و نکاتی درباره آرایش موی عروس به شما در انتخاب مدل موی مناسب برای عروسی کمک میکند.

روز عروسی یکی از به یادماندنی ترین روزهای زندگی ماست . بهترین عروس سرای اهواز بیشتر عروس خانم ها در این روز استرس زیادی دارند  . البته که این مسئله کاملا طبیعی هست چرا که آماده شدن برای این روز بزرگ و با شکوه نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی های زیادی دارد . عروس مرکز توجه همه مهمان ها است و آرایش صورت و موهای عروس موردی است که بسیار چشمگیر بوده و در بین صحبت های مهمانان شنیده می شود.

https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/19931637_1435939809777330_8481546462310694912_n.jpg


ما قصد داریم در این مقاله نکاتی در مورد مدل موی عروس ارائه کنیم .

همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن یک مدل موی باز مناسب در تالار عروسی نیاز هست که برای تست آرایش عروس نزد آرایشگر خود بروید . البته بهتر است این  تست های آرایش تان را هر بار که به مجلس عروسی دعوت می شوید انجام داده تا هم برای مراسم اقوام خودتان آماده شوید و هم مدل مویی که به صورت و چهره شما جذاب است را پیدا کنید .

به فکر این نباشید که تغییر زیاد و ناگهانی در موهایتان ایجاد کنید. مثلا رنگ موهایتان را یکباره متضاد رنگ همیشگی اش نکنید. در کل برای جلب توجه، افراطی عمل نکنید. شما عروس هستید و ناخودآگاه مرکز توجه همه.

اگر تاج یا تور دارید، مدل تاج و تورتان باید با جواهرات و لباستان هم خوانی داشته باشد.

هر تغییری که می خواهید در مو بدهید مثل کوتاهی، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، باید از قبل به فکر باشید. کوتاهی و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را باید حد اقل یک ماه قبل انجام بدهید.

از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.

موهایتان را روز قبل از عروسی بشویید، نه صبح روز عروسی، موهای تازه شسته شده خوب مدل نمی گیرند و تارهای کوتاه تر در هوا معلق می شوند.

چند سنجاق و گیره از آرایشگرتان بگیرید و در کیفی که روز عروسی دارید بگذارید.

اگر شما در زمستان مجلس عروسیتان را برگزار می کنید نیاز هست که آرایش و مدل موی متناسب با این فصل داشته باشید . انتخاب مدل مو به سبک و مدل لباس عروسی تان نیز بستگی دارد . این که آیا لباس عروسی که برای تالار پذیرایی انتخاب کردید دارای مدل باز است یا مدل بسته و پوشیده که لباس عروس ها در فصل زمستان بیشتر پوشیده و یقه بسته اند و همینطور مدل موها نیز بهتر است بسته باشد . همچنین برای مجالس عروسی در زمستان می بایست از رنگ های گرم برای مو و نیز آرایش صورت تان استفاده کنید .





:: بازدید از این مطلب : 8954
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: